Mas Ahmad Safwan Ajak Masuk BLOGLIST



Assalamualaikum...


Korang nak tau syarat-syarat untuk join Bloglist Mas ni. tekan je banner kat atas ni..

HH (biasa guna aku-ko je dengan Mas ni ^_^)
Nasib Mas tak paksa follow ^_^ terima kasih 

KENAPA HH NAK JOIN BLOGLIST MAS?

dengan cara sertai bloglist Mas, bolehlah HH kenal lagi ramai blogger-blogger baru mahupun lama.
Lagi pun pengikut Mas dah ramaikan, dalam 3 bulan je dah dekat 1000 lebih pengikut Mas yang ikut dia. Lagipun Mas ni pun dah boleh dianggap blogger 'otai' ( dia pernah cakap dengan HH nak tau blogger atau tengok follower dia, kalau dah beribu - riban tu dah boleh anggap blogger otai ^_^)
Wah, hebat tak hebatlah kan, HH yang dah nak masuk 5 bulan berkecimpung dalam bidang blogger ni kawan-kawan (follower) baru nak cecah ratusan. Dengan kesempatan ini, HH harap blogger-blogger lain tahu akan kewujudan HH dalam dunia blogger yang luas ni ^_^


HH menjemput semua orang dalam group-group berikut untuk join bloglist ini

Semua yang baca entry ni ^_^


nak join segmen HH tekan ---> SINI

3 comments:

puteraduyong said...

moga HH terus maju dlm dunia ni... ;)

hafrizzul hafiz said...

terima kasih puteraduyong. ^_^
yeah... harap2 macam tu lah

nelly said...

gud luck !