Kuasa Mekap pada Perempuan??


Assalamualaikum...

dah lama rasanya HH tak update entry biasa ni ( sibuk dengan segmen HH)
tengok Tajuk entry kali mesti perempuan rasa ingin tahu kenapa HH buat tajuk dia macam tu..
Pada lelaki-lelaki kat luar sana. korang patut tengok kuasa dari mekap ni boleh mengubah personaliti seseorang gadis.

HH dah sediakan satu video untuk korang tonton. Video ini dari rancangan realiti di taiwan yang mana orang yang ditemu bual muka asalnya ada yang tak rupa orang atau biasa-biasa saja dan ada yang mukanya amatlah hodoh. Dan apabila sudah di-makeup. rupa paras mereka terus berubah secara drastik.. 

TAK PERCAYA??????
JOM TONTON DAN NILAI ^_^



Part1

Part 2

Selamat menonton ^_^

2 comments:

Pojiekyra said...

owhh yang nie da tgk~~~~ tp kalo byk+tebal sgt make up t xelok gak bila muka xmake up..berupa makcik tua..serius

Nani said...

patutlah dorg cantik2...