Selesai sudah puasa 6

Assalamualaikum dan selamat sejahtera




Sebenarnya dari semalam Hafr nak update tai disebabkan internet tak ada semalam, tak boleh lah nak update. Lagipun tak keluar pergi mana-mana pun. Akhirnya Hafr dapat jugak puasa 6 tahun ni. Tahun lepas lagi 1 hari je nak cukupkan 6 tapi tak dapat sebab demam, Hadoiii ~. Sepatutnya Hafr buat puasa 6 ni awal seminggu lepas raya. Tapi tak, buat mesti dah nak abis puasa macam sekarang ni lah. 

Betul - betul semalam Hafr selesai mencukupi puasa 6 Hafr. Alhamdulillah, tercapai jugak nak puasa 6. Sambil puasa dietlah kan. Dua minggu raya haritu makan je tak habis-habis. Mengembang terus badan :)
Lepas ni mungkin Hafr akan amalkan puasa sunat Isnin dan Khamis. Tu je Hafr nak kongsi dengan korang kali ni. Entri ni dibuat bukan untuk bangga, cuma nak meluahkan perasaan je. Tak salah kan ? 
Bukan senang nak puasa bukan pada waktunya.

Okay, bye...

P/S: ada sesiapa nak tempah header? ^_^

4 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

rjinnya :)

yayaconan said...

bler kau puase ha ?
tgok kau asyik mkn jew , hari-2 trun kantin , hehe :)

hafrizzul hafiz said...

hahaha.... aade lah.. minggu ni last pose. isnin dengan selasa.. ko mane nak prasan.. sebab aku buat mcm org tak puasa :)

yayaconan said...

kalau lah aku tau kau puasa , aku makan jew depan kau , siap bawak ayam golek lagi , HAHA :D