SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!


ASSALAMUALAIKUM

walaupun kira dah lambat nak sertai sebab HH tengok post yang berkaitan ada 300 lebih komen yang telah serta. dah lama HH tak sertai mana-mana pertandingan,segmen mahupun bloglist.
Tapi kali ni HH nak sertai Give Away(GA) dan ini adalah pertama kali HH sertai GA ni. sebelum nak tak pernah pun sertai mana-mana GA. HH pun taktau sebenarnya apa itu GA, cabutan bertuah ke?
sebab HH tanya dekat kawan HH, dia pun tak tahu apa tu GA sebenarnya. GA ni apa tujuannya ya?
adakah GA ni macam pertandingan-pertandingan yang lain ya?
Apa-apa pun HH nak cuba nasib. Kalau korang nak sertainya jugak boleh tekan banner kat bawah ni.
^_^

Photobucket

Nak serta dan nak tau syaratnya? Tekan je Banner dekat atas ni. 

HH berminat nak sertai GA ni disebabkan oleh tarikh tutupnya. Korang nak tahu kenapa?
Sebab salah satunya ialah dah dekat separuh hari kita berpuasa 15hari lagi kita raya ^_^
dan lagi satu sebab 15 Ogos tu menunjukkan bahawa genapnya umur HH lagi setahun ^_^


Nak tag dekat ....

Epal Hitam , Fieqa FiqaNoratisa Nasir , Ain Odeng , Syazrina , Daya Conan, Fae Raihan , Harul Rosdi , Melin Chomot , Cik Ainie

HH tag dalam 10 orang...kalau nama yang HH tag ni dah join GA ni, HH cuma tag je ^_^
ni sahaja yang boleh HH tag.. penat nak cari orang. ^_^

3 comments:

Budak Chomot said...

Thanks tag. Nanti Melin join :)

o.d.e.n.g said...

hehehe ade nme aku gak ye..kih3 tenkiu...jum terjahhhh~

Mrs. Farhan said...

GA atau GiveAway ni lebih kurang dgn cabutan bertuah la. =D

Tenkiu join ye. Goodluck. =D

Hadiah GA boleh tgk kat sini. Hadiah x seberapa je.


http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/hadiah-untuk-giveaway-dari-korea-dan.html