IDA : BLACK AND WHITE CONTEST


ASSALAMUALAIKUM


Tak habis-habis dengan pertandingan HH ni.. asyik-asyik nak join je kan..
apa-apa pun petandingan ni baru lagi.. baru beberapa ketul orang je sertai petandingan ni
jadi HH mengambil kesempatan untuk sertai pertandingan ni.
Lagipun HH dah kena tag oleh salah seorang kawan HH iaitu CIK DAYA


Nak tahu apa syarat-syarat untuk sertai pertandingan ni..
TEKAN HEADER UNTUK TERJAH

VV
VV
VV
VV
VV
VVVVVV
VVVVV
VVVV
VVV
VV
V


ni lah gambar yang akan dipertandingkan...
HITAM PUTIH JUGAK KAN?! ni pun sebab dah edit..
Dalam syarat tuan empunye pertandingan beritahu boleh edit. Jadi, HH edit lah gambar ni.



siapa ya yang HH nak tag?
hurm.....




Sekian.... ^_^ harap korang yang baca entri ni pun boleh lah sertai sekali pertandingan ni......

10 comments:

teciq said...

all da best tok contest tu ^^

yayaconan said...

eceh eceh . . :)

Budak Chomot said...

Rajin benau join contest!

Good luck dear :)

diana said...

semoga berjaya..:)

Cik Ainie Lalola said...

wei nk gak join..hehe

hafrizzul hafiz said...

terima kasih kepada ..
teciq, yaya conan budak chomot dan diana.. kerana beri galakan..
InsyaALLAH kalau ade rezeki dapat lah kan...
kepada cik ainie..
join jgn tak join.. hui3

cik Ida said...

Thanks for join dear.. Gud Luck!!.. :)

ida Firdausi punya belog

MAISHARAH said...

gud luck..
http://miasyarah.blogspot.com/2011/07/ida-black-and-white-contest.html

Luz Claritta said...

meriahnye die punye gamba.. gud luck ! :)

http://ceritapenabiru.blogspot.com/2011/07/ida-black-and-white-contest.html

Adylia Qarissa said...

gud luck :)

http://kasihsuci-whh.blogspot.com/2011/07/ida-black-and-white-contest.html