Amaran: Jangan Buka Kalau Hati Tak Kental!


Assalamualaikum...

Sebelum apa-apa yang terjadi HH nak bagi amaran dulu..
Kepada yang hati dan perasaannya tak kuat Jangan la tekan.
kalau ada yang rasa nak tau. tekanla kalau BRAN!!! hahaha..
Link yang akan bakal korang tekan tu adalah link penyiasatan tentang kematian sebuah keluarga ntah dari negara mana tah.. hehehe...
Link ni juga adalah sejenis 'games' yang mana korang kena tekan 2 atau 3 benda sahaja secara berulangan...
nak tau ape bendanya? carilah sampai jumpa........



Nota BIntang: JANGAN BUKA KALAU HATI TAK KENTAL WEH!! 

9 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

memang xkan bukak...
hahaha !

Nurul Suriani said...

HH, u akan buad kan kitaorang naa bukak tahu! grr~

Nurul Suriani said...

arghh~ tidaa seram bhai

Janatul Ashikin said...

xpham...da bkk....tp yg kuar bathroom, dining, corridor ap tah lg...pas tu ad gmbr lukisn uh, ttbe bola jtuh...pastu mlas dh nk tkan2 xkuar ap yg seram pun...huuuuu

hafrizzul hafiz said...

cuba la belek lame2.... akan ade yang seram disitu.... belek dari bathroom sampai bilik last....
hu3... takot? tak lah... nak tau siapa bunuh siapa.. tu je kot??

anith said...

x de mende pn:(

cik aimi said...

menarik.. best pulak tgok antoo tu kuar dr bath tab ngn jengok2 dr dinding.. huhuhuhuhu

Budak Chomot said...

TAKUT NAK TEKAN. HUHU

hafrizzul hafiz said...

kena tekan juggak.. rugi kalau tak tekan