Sang Bayu Sepi Episod 2 bahagian 1

Assalamualikum dan selamat sejahtera

Sang Bayu Sepi (SBS) dah keluarkan episode ke-2 nya. Hafr pun tak baca lagi sebenarnya, tapi sebagai wakil, Hafr patut kongsi dengan korang novel yang menarik ni. Sesiapa yang belum lagi baca e-novel kami, korang bolehlah terjah sepuas-puasnya dekat blog SBS ni. Nak baca 2000 kali pun boleh. Kami memerlukan sokongan daripada korang blogger mahupun bukan blogger yang amat meminati novel atau pun kisah-kisah drama cinta....

Entah mengapa perasaan ku begitu teruja. Hari ini hari pertama ku menyambung pelajaranku di sebuah kolej yang tidak jauh dari kawasan kediamanku. Sedangkan sebelum ini bukan ku tidak pernah ke tempat baru. Wah!, ramainya pelajar disini. Berkata didalam hati, ingin saja ku bersuara tapi kepada siapa. Tergelak kecil dengan keadaanku ketika itu yang sangat teruja seperti kanak-kanak yang tidak sabar menunggu menerima hadiah ulang tahun kelahiran.

Eh? dah habis.... !

kalau korang nak tau apa yang berlaku seterusnya dalam e-novel SBS ni
tekan banner yang Hafr dah sediakan kat tepi tu :)

3 comments:

daya jamal said...

ape lah tak bace lagi ,
semalam dea post aku terus jew bace , :P

Anonymous said...

sbb admin lain yg post....

CikAnyss' :O said...

wak jom join segmen , sgt bebaloi utk promote apa2 :) http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-tersenarai-dalam-1000-blog_08.html