Selamat hari jadi ibu & selamat hari ibu





assalamualaikum...


hh taknak banyak cakap pasal entry kali ni..
sanggup hh tunda nak sambut hari ibu semata - mata nak sambut harijadi ibu.. alang alang hari jadi ibu lagi berapa hari je...
hh cadang sambut hari jadi ibu dan hari ibu serentak...
hh hanya sambut dekat rumah je.. buat pun secara sederhana..
tapi seronok.. dah lama tak sambut hari jadi ibu sebegitu rupa...

ibu yang disayangi : Salina bte Sahari ( 15/05/1971)

kek ni beli.. tak sempat nak buat laaa... he3

makanan yang keliling kek tu pon beli juga

Irdina Hanisah bagi kat ini kepada ibuna

ni isi dalam kad tu

hah! itulah adik hh yang bagi kad kat ibunya..


sebelum acara dimulakan ayah membaca doa selamat dan doa makan

ibu tengah potong kek

hahaha!! so sweet~~ <3



makan makan makan...




nampak ringkaskan? walaubagaimanapun... sambutan kali ini meriah... hu3
semoga panjang umur dan murah rezeki ^_^

1 comment:

Dea said...

beznyer..huhu..