Lepas ni...


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Lepas ni ..... dah tak payah pergi sekolah

Lepas ni ..... dah tak payah nak pakai baju sekolah
Lepas ni ..... dah tak payah nak baca buku pening-pening
Lepas ni ..... dah tak payah nak ambil periksa je tiap-tiap bulan
Lepas ni ..... dah tak dapat nak usik-usik budak sekolah


Tapi...


Lepas ni ..... dah susah nak jumpa kawan
Lepas ni ..... masing - masing dah ada haluan sendiri
Lepas ni ..... kena cari kerja, kerja
Lepas ni ..... kena cari duit sendiri dah tak dapat duit belanja
Lepas ni ..... nak bagi duit kat ibu bapa
Lepas ni jugak ..... kena tentukan masa depan dengan sendiri 

-
-
-
-
Hehehe. saja je buat ayat-ayat macam ni sebab sekarang ni Hafr baru je habis exam Stpm.
Tapi ada betulnya jugak apa yang ada dekat atas tu.
Sekarang ni tunggu masa je.
Harap korang terhibur ^_^

5 comments:

azam said...

selamat berjuang utk kehidupan baru ok...hehehe

Cik RendaNg Yg x REnDANg said...

selamat menjalani kehidupan baru...
nanti dah sambung study,
still kene amex exam tiap2 sem,
still keje bacew buku. haha

jenguk n follow cni...
jemput follow n jenguk
rendanghangus.blogspot.com

Hanis Nizam said...

Alahhhhhhhhhh , untunglah dah habis SPM .

Lieyly ︱ Alia said...

hahaha , ada org ckp bru hbis spm..

good luck utk masa depan hafiz :)

Cik Chokie said...

la apis tahun ni rupanya stpm . haish --' kalau cam tu dpt pointer tinggi sambung la ijazah :) miza doakan apis dapat keputusan yang cemerlang dalam stpm :) amin