Jari Kaki Dah Beransur Baik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Hafr nak minta maaf sebab dah lama tak update blog, maklumlah sekarang ni minggu peperiksaan. Sekarang baru sempat nak update.

2 minggu yang lalu jari kaki Hafr yang LUKA dah pun beransur baik. Jahitan pun dah bukak. Tempat yang koyak pun dah mula cantum balik. Dah tak ada menahan kesikatan dan dah boleh rileks

Tapi, sejak sakit haritu Hafr jalan dengkot-dengkot, sampai sekarang pun jalan nak dengkot je. Mungkin semingu jalan macam tu dah terbiasa. Sekarang ni kena belajar balik cara berjalan dengan betul. Aduh susahnye. Takpe, lama-lama nanti boleh berjalan macam normal balik.


Saje nak letak gambar ni besar-besar. 
Senyum Selalu XD

1 comment:

Mohd Zakwan said...

ops, jari kaki kena jahit ke ? mesti sakit kan ! alhamdulillah setakat ni zakwan tak pernah kena kemalangan sampai jahit2.. harap2 la dijauhkan :)
Blog Mohd Zakwan :)