Nak tukar boleh?


Assalamualaikum
mesti korang nak tahu kan apa sebenarnya yang HH nak tukar...
dengan tujuan suci murni lagi bersih. HH dengan sepenuh hati ingin memberitahu korang bahawa blog yang comel lotey ini akan bertukar wajah menjadi?? kalau nak tahu tunggu la ya..
HH takkan tutup blog HH semasa pengubah baikan blog.Jadi, korang boleh tengoklah sedikit demi sedikit perubahan dalam blog HH.

Sebab apa HH nak tukar wajah? Kini HH dah sedar bahawa HH bukan lagi budak yang berumur 9 tahun nak guna template comel-comel. Ada seorang kawan yang telah menegur HH suruh jadi matang, sampai bila nak jadi keanak-anakan.. ^_^ 
Jadi dengan rasa rendah diri HH akan mengubah apa yang patut diubah dalam blog ini.. Mesti ada segilintir korang yang dah bosan tengok blog HH sejak beberapa bulan macam itu je kan.. tak nak berubah-rubah..

Dalam masa yang terdekat ini HH akan ubah sepenuhnya blog HH. Kalau boleh nak jadikan blog lagi ringan senang sikit pembaca atau kawan-kawan HH nak masuk.. Dan dengan rasminya HH dah tak guna nama 'HH' lagi dah sebab dah ada orang yang menggunakan nama HH da blog itu lagi banyak followernya dari HH. HH akan gantikan nama itu dengan Hafr.. Walaupun agak panjang ( tambah 2 huruf je pun) tapi jarang ada orang guna nama itu. Mungkin nama ini akan menjadi nama komersial HH nanti... Korang setuju kan kalau HH tukar nama panggilan dekat dalam blog ni.. ^_^

okay. sampai disini sahaja...
adios~!!!!!

Bagaimanakah wajah baru blog HH yang bakal ditonjolkan???
tungguuuuuuuu~~~

6 comments:

syazrinakuya said...

apis je.haha..lalala

cik Beskod said...

gosh.. ur blog look awesomes :) i loike hahaha

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

apis pon ok. stuju dengan syazrinakuya.
hehe,, tukar letak warna pink pulak lahh;)

hafrizzul hafiz said...

nama apis tu dah selalu sangat kebanyakan orang pakai lah...
nak jugak cuba nama lain dari yang lain.. :)

syazrinakuya said...

yela yela...amek la haf tuh..

AnAk dEneSor said...

wah bertukar..cayalah..xsabar nk tgk