Hari jadi Oh~ Hari Jadi

Assalamualaikum.
Pada tanggal 15 Ogos 1992 telah lahirnya seorang bayi lelaki yang telah lahir dan dinamakan Muhd Hafrizzul Hafiz dan pada tahun 2011 umurnya telah meningkat sekali lagi menjadi 19 tahun.
Cerita ringkas je, malas nak cerita panjang - panjang nanti korang tak nak baca pulak entri Hafr ni.

Hari ini hari Isnin 15 Ogos 1992 bersamaan jugak dengan 15 Ramadhan 1432 ialah hari yang seronok bagi Hafr walaupun tak berapa sebab sakit, sakit apa biarlah rahsia. ^_^

Pertama -  tama kalinya Hafr nak berterima kasih kepada kawan Hafr yang sudi membuat satu entri khas ucapan hari jadi untuk Hafr. Pada masa itu, seronok betul tengok entri yang ditaip oleh kawan Hafr tu. 
Nama dia Daya dan kalau korang nak tahu apa yang ditaipkan dekat blog dia boleh la tekan gambar dia kat bawah ni.


orangnya nampak comel dan ayu tak gitu? heh.

Dan Hafr juga nak berterima kasih kepada kawan - kawan Hafr yang sudi wish hari jadi Hafr dekat FB.
Tak percaya?! Hafr ada buktinya ^_^


















Terima kasih kepada yang mengingati hari jadi Hafr

Hafr doakan korang semoga panjang umur dan murah rezeki juga . Semoga sentiasa dalam sihat - sihat selalu ^_^

tak semestinya bila ada hari jadi je kita boleh doakan orang kan? kepada yang membaca entri Hafr ni pun Hafr doakan korang jugak.


notabintang: sebelum hari ni tiba dah dapat present dari orang tersayang.

4 comments:

Cik Ainie Lalola said...

siap print screen tu...hehehe

cun la aku kat situ..hehe

syazrinakuya said...

yey, 2nd :P

yayaconan said...

huhu . ad gambar aku ! ;)

hafrizzul hafiz said...

hahaha..
mestilah....